Selecteer een pagina

Aanmelden

Het beste aanbod voor u!

Door je aan te melden via onderstaande formulier, zullen onze bespaar specialisten contact met u opnemen. Wij zullen samen met u naar de huidige situatie kijken. Onze adviseurs zullen direct een vergelijking voor u uitvoeren. Op deze manier kunnen wij u een goedkoper alternatief aanbieden!

Bespaar gemiddeld €350 per jaar!

Veelgestelde vragen

Nog andere vragen?

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via onderstaande knop!

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hoe werkt overstappen van contract?

Bevestiging
U ontvangt binnen enkele werkdagen een bevestiging van de nieuwe leverancier. Hierin staan ​​de gemaakte afspraken, zoals de exacte datum van overboeking en het nieuwe vooruitbetalingsbedrag.
Is het vooruitbetalingsbedrag anders dan verwacht? geen probleem! De aanbieder kijkt naar het gemiddelde elektriciteits- en gasverbruik van uw adres over de afgelopen 3 of 5 jaar.

De overstap
De nieuwe leverancier zegt je huidige overeenkomst automatisch voor je op. Je hoeft dus zelf niets te doen, alles wordt voor je geregeld!

Meterstanden doorgeven
Als u nog geen slimme meter heeft, krijgt u binnen een week na levering een bericht van een nieuwe leverancier waarin u wordt gevraagd uw meterstanden door te geven. U krijgt uiteraard duidelijke instructies hoe u dit moet doen en het kan digitaal en met de spreekwoordelijke meterkaart. hoe makkelijk is het!

Wordt het contract met de oude leverancier opgezegd?

Wanneer u overstapt van energieleverancier hoeft u hier zelf niets meer voor te doen. Alles wordt van a tot z voor u geregeld. Dat betekent ook dat u uw oude leverancier niet zelf hoeft op te zeggen. U kunt dus lekker achterover leunen en ons het werk laten doen. Wel zo makkelijk!

Wat gebeurt er als de energieprijzen stijgen of dalen?

Wanneer u een energiecontract bent aangegaan voor een langere periode profiteert u ook gedurende het gehele contract van de prijzen per kWh stroom en m3 gas die u heeft afgesproken. Dit betekent dat wanneer de prijzen in de energiemarkt stijgen u nog steeds dezelfde prijs blijft betalen voor het stroom en gas.

Op welke manier kan ik contact met jullie opnemen?

Wij zijn bereikbaar via de email, telefonisch en via WhatsApp. Op onze contact pagina kan jij deze contactgegevens vinden!